Diskuse
  Vaše názory
  Ankety
  Pravidla fóra
  Odkazy

RSS FeedDiskuse

Svoz odpadu ve městě.

osobačasvýrok
Josef Holec 27. 4. 2002 12:03:18
Díky RUNDe
Josef Holec 26. 4. 2002 08:08:36
Na to že m.j. platím asi 2,5x víc, jsem včera poprvé zíral, jak máme i okolo plných kontejnerů (Zavadilka, Bořkova). Možná je to tím, že je před Svátkem práce (skoro jako po Vánocích a Silvestru:-)). No ale nějak ty přijmy města musíme zafinancovat, ne...?!
ikaros25 25. 4. 2002 10:56:25
jsem zmaten jak se vlastně často odpad odváží v zimě jezdila firma RUND každý týden dokonce i ve stejný den !!!!, ale teď od dubna to spíše vypadá že jezdí jednou za 14 dní , tedy přesně opačně než bylo uváděno v papírových podkladech.Ještě k výši ceny za odvoz odpadu myslím že by dostačují perioda pro odvoz odpadu byla 14 dní a tím by se mohla snížit cena poplatku za likvidaci odpadu.Silně se mně nelíbí jak do plné platby byly zahrnuty děti. To je tedy nechutné .
Michal Friml 8. 4. 2002 21:24:06
Omlouvám se za chybu ve jménu.
Michal Friml 4. 4. 2002 16:30:21
Pro pana Ing.Trebichyvského. Ale vy tedy produkujete nadprůměr odpadu, když nám ostatním stačí jedna popelnice na 14 dní. Tak asi by jste si měl připlatit.Nebo pořídit dítěti plínky bavlněné.
Bedny 26. 3. 2002 18:09:07
Je opravdu tak těžké pochopit, že když kontejner nejde otevřít, že je zamčený??? Asi ano. A proto s tim budu škubat tak dlouho až ten zámek nějak ulomím. Super nápad. Takže co, takže si za to ještě připlatim. Děkuji RUNDe!!
Ing. Pavel Trebichavský 20. 3. 2002 08:22:51
Také jsem se zpočátku rozčiloval nad tím, že místo 1200 Kč budu za popelnici platit přes 2000, ale momentálně řeším s pracovníky MÚ po telefonu jinou kuriozitu. Vzhledem k tomu, kolik nás je v domku a k již zmíněným plínkám, zaplníme popelnici bez problémů za 1 týden. Teď ale nastalo období, kdy je svoz jednou za 14 dnů. Začli jsme tedy pytlovat, nejdřív v bytě, potom na zahradě. Ani jedno není ideální - v bytě odpadky smrdí, na zahradě lákají hlodavce. A když konečně vyváželi popelnice, pytel zůstal stát u plotu. Na MÚ mne informovali, že nemohu mít jen tak ledasjaký pytel, ale musím si koupit označený od fy Rund, nebo si mohu pořídit druhou popelnici. Takže nejenom že platím za svoz odpadu téměř dvojnásobek, ale ještě abych 2 měsíce na jaře a 2 měsíce na podzim platil navíc. No comment.
Josef Holec 17. 3. 2002 18:40:46
Tak jsem potkal dneska dědu jaroměřských čtyřčátek: sedmiletá vnoučátka ... a k narozeninám jim předplatil 4 ks popelnic....
geronimo 12. 3. 2002 14:57:18
Děti mají plenky,kočky zase plechovky od pedigree a psi sáčky od granulí.Ať platí taky,ne?Je to postavený pěkně na hlavu.
Eva Škodová 9. 3. 2002 21:06:10
Nelíbí se mi, že město nezahrnulo děti do skupiny občanů, kteří mají úlevu v placení poplatků. Přitom právě děti nemají žádný příjem.Paní na úřadě mi na můj dotaz odpověděla, že děti mají plínky.Na můj vkus je to poněkud chabá argumentace.Dejme tomu, že děti od narození do dvou až tří let mají plínky, pak ne všechny mají pleny papírové.Faktem také je, že pleny mohou mít jak důchodci, tak občané s průkazem ZTP, ZTP-P a to na delší dobu než děti.
Eva 13. 2. 2002 08:11:08
Ilono, děkuji za takovou bleskovou odpověď. :-))
Ilona 12. 2. 2002 18:16:28
Evo, je v tom zmatek, ale pokud máš trvalé bydliště v Jaroměři, tak se poplatek Kč 350,--/1 osoba platí a zároveň se vyplňuje a podává přiznání k poplatku za komunální odpad na MěÚ, odbor finanční, tj. v 1. poschodí Městského úřadu. Platit můžeš buď hotově přímo tam nebo složenkou či převodem z účtu. Termín je 28.2.2002. Město přijalo vyhlášku č. 6/2001, která to všechno řeší.
Eva 12. 2. 2002 09:10:12
Můžete mi někdo, prosím, říct, kam se má zaplatit ten poplatek městu? Já bydlím defakto ve firemním bytě. Platím za svoz firmě, protože popelnice patří jim (a oni samozřejmě platí firmě Rund). Jak je to s poplatky v tomto případě? Díky.
Petr Kořínek 7. 2. 2002 18:39:44
Nerozumím tomu, proč je v zimním období svoz plánován 1xza dva týdny a v letním období 1xza týden. Vždy to bylo naopak a k všeobecné spokojenosti (aspoň u nás). A jak je to s pořizováním nádob na odpad - nemá to náhodou zařídit město na základě zákona? Proč bych si je musel zajišťovat sám a pak platit městu za to, že mou nádobu vyváží. Ať město zajistí svoz včetně nádob, bere za to neskutečné peníze.
Vladimír Houf 1. 2. 2002 22:55:31
Pokud jde o svoz odpadků, notně mi vadí ( a rozhodně nejsem sám) neskutečně odpuzující svinčík kolem kontejnerů. Jde o stav dlouhodobý a nyní již permanentní, jako příklad doporučuji laskavé pozornosti roh parkoviště u kina. Případná námitka, že někteří občané jsou poněkud méně civilizovaní a dělají si to sami, neobstojí. Myslím, že možná řešení jsou dvě. Buď s příslušnou firmou zajistit smluvně odvoz se vším všudy- tedy i s úklidem, pokud to není možné, pak je věc záležitostí Technických služeb. Řešit tento problém je však třeba urychleně a rázně.
strana 1 z 1


Tyto stránky navrhla a vyrobila firma Direct webstudio
[CNW:Counter]