|
 Diskuse Jaké pozitivní/negativní zkušenosti máte s firmami/restaruracemi/... ve městě?
osoba | čas | výrok |
---|
Dymy |
8. 9. 2003 07:40:07 |
Jin, s prostředím a nabídkou jídel v Merlinu souhlasím, ale to pivo...Nevím, ale Rychtáře nemůžu ani se sebevětším zapřením. Korado, to je jiný kafe. Kozlík, Géčko nebo Plzeň a jídlo, to je lahoda. K tomu špica obsluha a hlavně v létě ta zahrádka. A když jsme u těch hospod, byl někdo na náměstí " U dvou jelenů"? |
Jin |
6. 9. 2003 20:55:51 |
Na druhou stranu - chcete-li mít dobrou zkušenost, jak má vypadat dobrá restaurace s dobrou obsluhou, zkuste zajít do Merlina naproti ČSOB (na Husovce u viaduktu). Příjemné prostředí, velký výběr jídel, hlavně saláty, dobrá obsluha, dobré pivečko... O Koradu ani nemluvím, tam by to bylo v superlativech. |
Marco |
17. 8. 2003 23:30:14 |
Helma Máš pravdu. Když jsem byl v restauraci "U Sadů" brzy po otevření byl jsem s jídlem co do chutnosti i množství nadmíru spokojen. Ale poslední dobou se mi zdá že na začátku nalákali lidi na porce a teď se snaží co nejvíc vydělat. A o obsluze už vůbec nemluvím. Během posledních dvou návštěv jsem narazil na mladého číšníka který zde dříve nebýval a je to doslova katastrofa. |
Jožo |
5. 8. 2003 17:39:03 |
Byl jsem po dlouhé době opět na Zavadilce v KB a docela jsem se zalekl krámku v čele budovy banky. Vypadá spíše jak nějaké doupě, nehledě na to, že před vchodem byla nepříliš přátelsky vyhlížející skupina mladíků. Mj. si myslím, že jeden z nich byl právě níže zmiňovaný prodavač ;-) |
Helma |
5. 8. 2003 13:57:26 |
Nevím kolik z vás, navštívilo restauraci "U Sadů" v Josefově, ale kdo ji navštívil a vybral si něco z jídelního lístku k jídlu, tak mi dá jistě za pravdu, že přinesenou porcí byl silně zklamán.Množství masa i přílohy nemohla být snad ani poloviční porcí.Chuťově však velmi dobré.Byl jsem v tomto zařízení poprvé a nechtěl jsem dělat rozruch kvůli špatným porcím,ale poté jsem se bavil s jinými lidmi a ti měli stejnou zkušenost.Nejde mi o pomlouvání,ale byl bych rád, kdyby se tento příspěvek donesl až k provozovateli této restaurace a ten se tento "mínus" pokusil odstranit!! Děkuji |
Eva |
22. 7. 2003 13:59:13 |
Jenom bych chtěla zdůraznit, že onen zmiňovaný prodavač již prodávat nebude. Byl s ním rozvázán pracovní poměr a nový prodavač snad již bude lepší. :-) |
Larryonov |
18. 7. 2003 18:19:07 |
2_Paolo: mas recht |
Paolo |
16. 7. 2003 17:02:08 |
Při přečtení tématu mi naskočila zkušenost, která je již sice postarší, ale nepředpokládám, že by byla neaktuální. V prodejně výpočetní techniky TeleKom v Jaroměři jsou (či alespoň byli, nevím jak je to teď, dlouho jsem tam nebyl) dva prodavači. Jeden starší milý pán, a pak jeden mladší. Jestli chcete vědět, jaký je rozdíl mezi dobrým a špatným přístupem k zákazníkům, jděte si tam něco koupit když je v práci ten mladší z nich. Má zkušenost je taková, že jsem v první chvíli nepoznal, že je to prodavač - když sem tam postával asitak dvě minuty, vstal od počítače se slovy "co to bude?". Prostě takové to obvyklé "co votravuješ?". A pak si tam jděte koupit ještě něco, když je tam ten starší prodavač. To je typ člověka, kterému za to, že si u něj něco koupíte, ještě poděkujete. A od srdce. Ani se mi nechtělo odejít:-) Vstřícný, milý, ochotný, ... mohl by mít na čele nálepku "spokojený zákazník, můj cíl." Nechci nikoho urazit, jsou to jen mé konkrétní zkušenosti. Nakupování zdar, Jaroměřáci! |
Midi |
15. 7. 2003 10:55:38 |
Úroveň služeb v restauracích rok co rok stoupá. Jednu z nejvyšších laťek nastavil Tropical v České Skalici. Také tady v Jaroměři neustále přibývá restaurací, kde je možno se dobře a hodně najíst -
namátkou (Pizzerie, Korádo, Romance a v Josefově Beseda) Dále přibývá i dalších zařízení, kam se nechodí jen jíst ale i sportovat - Bowvling v Jaroměři nebo Tipsport v Josefově. A do Tipsportu Vás zvu. Přiďte si zacvičit, zahrát stolní tenis, šipky. |
Kamil Moller |
6. 7. 2003 14:44:52 |
Myslím,že ochota všech prodávajících se značně zlepšila dnes už si je člověk skoro vždy jist,že není na obtíž,když přijde do nějakého obchodu nebo firmy.To víte dnes jde všem o holé přežití a tak už si zákazníků váží... |
Vratislav Čermák, ml. |
1. 7. 2003 20:35:34 |
Hned na začátek mohu říci, že v poslední době jsem byl velice spokojen s přístupem k zákazníkovi ve stánku se zeleninou "Na Ptákách". Příjemní, vůbec se nekřenili jako jinde, když jsem řekl, aby mi tu jedno rajče vyměnili za jiné, které okamžitě putovalo do koše. |
Vratislav Čermák, ml. |
1. 7. 2003 20:33:14 |
Chtěl bych tímto umožnit lidem, aby pochválili, případně se podělili o špatné zkušenosti s některou z místních firem, restarurací, prodejen, apod. Do budoucna by to nebylo špatné na toto téma udělat třeba jednu rubriku. Uvidíme jak se to tu rozjede. |
|
---|
strana 1 z 1
|
|
 |
 |