Diskuse
  Vaše názory
  Ankety
  Pravidla fóra
  Odkazy

RSS FeedDiskuse

Pomůže Josefovu srpnový open air festival v autoparku?

osobačasvýrok
Slash 1. 9. 2007 19:22:15
to Racek: Není pravda již jsem to zažil například na BN 2006, ale máš pravdu v tom že to návštěvníky moc nepotěšilo, a docela jsme za to nadávali. A na tomto typu festivalu bych to ani nedoporučoval, prostě se té agentuře pronajme i louka. A uklid louky. Zbylé prostory si obvykle město uklízí samo.
Racek 1. 9. 2007 18:06:39
Myslím si, že nejlepší by bylo zvednout jenom nájemný. Na žádném festivalu se neplatí za postavení stanu. Nehledě na to, že by to tam musel někdo kontrolovat a vybírat poplatky. To nikdo nebude dělat zadarmo. Placené parkoviště by byl dobrý nápad. Kdyby se to dalo návštěvníkům festivalu vědět, že budou muset platit za auto, tak by jich třeba přijelo větší množství vlakem.
Vašek 31. 8. 2007 20:40:47
Petr: souhlasil bych spíše s těma evidovanýma na UP-ale spíše ti, co tam jsou už dostatečně dlouho
Petr 28. 8. 2007 07:21:52
Na uklid mesta po BA bych bud poslal lidi co jsou evidovani na uradu prace, aby se tak trochu zaslouzili o ty penize ktere dostavaji vzdyt jich je myslim dost evidovanych. A nebo at poradatele BA slozi zalohu dejme tomu 200 000 na uklid a kdyz po sobe sami uklidi dostanou zalohu zpet. Petr
Otto Salač 26. 8. 2007 17:15:36
To Slash: úplný souhlas s Vámi, jistě je potřebné vložit startovní investici, proto letošní rok považuji finančně za bezproblémový. Myslím si však, že by BUDOUCÍ nájemní smlouva na areál mohla být více výtěžná. Potom by třeba město mělo provozovat a organizovat parkování, samozřejmě za úplatu, kempink by měl být také placený účastníky a to městu. Jistě by šlo provozovat i další úplatné služby, o které by byl zájem. Tyto příjmy by uhradily městu nutné náklady spojené s konáním BA. Neříkám, že by návštěvníci měli být odíráni o peníze, ale taková částka 100 Kč za postavení stanu je běžná (když není o hodně větší) v jiném kempinku (stanování na promenádě asi také není úplně žádoucí). Divoké parkování v "Šoubráku" příště asi také nebude možné (to již bude opravený most a normálně vytížená komunikace). K tomu by bylo ale potřebné řešit i právní otázky, aby nepadala třeba odpovědnost na město za případně vykradené stany v kempinku, nebo vykradená auta na parkovištích.
Slash 26. 8. 2007 12:43:54
To Otto Salač: Do nákladů nemůžete zahrnout, cenu za přípravu areálu (ploty vyčištení, demoliční práce, apod.) Je to investice do budoucna, a je jasné že nebude návratná hned po první akci pořádané v tomto areálu. Myslím že tento areál má svoji budoucnost, a časem by se z něj mohla stát třeba druhá Výrava. Co se týče zvuku zvukaři příjemně překvapily jak se vypořádali, s tímto areálem s tím bych problém neviděl. Kemp se dá udělat na louce, servisní vstup k podium zezadu je. Co víc si přát. Možná trochu víc místa, ale pro střední koncerty by to mohlo stačit. Je jasné že na první akci se také neodhadnou náklady spojené, s opravami, vyčištěním města apod. A také organizátoři nevrazí hromadu peněz do areálu o kterém nic neví. Příští rok, se už dá částka zvýšit protože ově zůčastněné strany ví do čeho jdou. Ještě myslím že by taky stálo za to poděkovat lidem z Ravelinu, kteří hodně pomáhaly s pracemi a opravami.
pcepavel 23. 8. 2007 19:44:37
kazda akce ktera se kona poprve a tutiz se nevi jak to bude vypadat je prodelecna ale to se dalo cekat.aby s te se neposraly penize se serou do vseho bez nejakeho vydelku ale na znovuzrozeni josefova se nenajdou.brutal byl nejvetsi reklamou pro josefov a kdyby se konal trikrat do roka kazdy by byl spokojeny a tom jak mesto sepsalo smlouvu za to si muzete sami sedi te tam a cumite protoze nevite o co jde.
Otto Salač 23. 8. 2007 09:18:30
S odstupem času, po vychladnutí emocí, je dobré zhodnotit Brutal assault pro město. Jistě byl fajn, byl skvělou propagací pro město, přinesl mimořádný zisk místním obchodníkům, i návštěvníci se chovali umírněně. Mnoho by se dalo zlepšit, přiznávám, že jsem pomáhal pro ASO "sesumírovat" řadu návrhů, jak akci vylepšit. Je tu však jedna věc, kterou lze pro letošní rok TOLEROVAT a pochopit, která by se však neměla v příštích letech opakovat. FINANČNÍ ZTRÁTOVOST pro městkou pokladnu. Letos byly náklady s pořádáním BA pro město v násobcích desítek procent vyšší, než finanční výnosy. Do této částky je nutné započítat nejen náklady na přípravu areálu, ale i náklady na následný úklid a na opravy poničených věcí. Nikde jsem nečetl výčet nákladů, kolik stál úklid po BA (TSM,...). Zrekapitulujme fakta: POŘADATELÉ BA JEJ POŘÁDAJÍ JAKO VÝDĚLEČNÝ PODNIK! Pochyboval bych, že jej dotují ze svého a nemají zisk. Město bylo finančně na této akci ztrátové. Znovu zdůrazňuji, že jako startovní rok lze letošní ztrátu pro město akceptovat, částečně byla vyvážena reklamou a zisky místních podnikatelů. Pořádání příštího ročníku BA by však mělo být podmíněno MINIMÁLNĚ finanční vyrovnaností výdajů a příjmů ze strany města. Pokud by byl vytvořen mírný zisk, měl by být přesunut z městské pokladny těm josefovských spolkům a organizacím, které se budou podílet na zajištování organizování BA. Je potřebné jednoznačně říci pořadatelům BA, že příští rok musí být pořádání této akce pro město minimálně finančně vyrovnané, jinak mají smůlu. Město není dojná kráva. Vedení města má mnoho nesplněných investičních požadavků ze strany obyvatelstva, kde se odvolává na nedostatek peněz v rozpočtu. Doufám, že se městští zastupitelé probudí a na svém jednání usnesením zaváží vedení města poskytnout prostory pro BA 2008 jen za předpokladu úplné úhrady nákladu s tím pro město spojených. Ing. Otto Salač, CSc.
Jaromerak 20. 8. 2007 14:33:07
Byl jsem se během BA do Josefova několikrát podívat... A to i po BA v pondělí. Ovšem jak jsem tak procházel po promenádě, cítil jsem pěkný smrad - skoro jako ve staré hospodě u záchodů... Ale přesto to dopadlo daleko lépe, než jsem očekával. I když ten zápis RZP byl dost odrazující... Jenže pokud se podobné akce mají konat v Josefově znovu (a třeba i jiné), je nutné vybudovat nějakou tu infrastrukturu... A třeba návrhy, co tu zmínil ASO, by byly docela zajímavé. Ale určitě bych příště vyčlenil určité území pro ubytování a parkování! A mimo tyto oblasti nepovolit stavění stanů a parkování!!! Protože ten nepořádek na promenádě je hrozný! To aby se člověk bál stoupnout mimo cestu!
Martina 20. 8. 2007 10:51:22
Nešlo by zařídit pár polských policistů, kteří by ehm usnadnili kominukaci s nejvíce problematickou skupinou zahraničních účastníků? Třebas by dali krapet pokoj. V Brně na Velký ceně byli rakušáci a myslim, že to pomohlo. Mohlo by se to zkusit, nemají sem daleko ...
Jar 17. 8. 2007 18:24:40
Na stránkách www.letistejaromer.cz je konečně umístěno několik leteckých záběrů na festival.
Norr 16. 8. 2007 16:07:16
to Aso: Ten nápad s místní "domobranou" není od věci a to nemyslím jen pro udržování pořádku pro místní, vzhledem k tolik propíraným, ne vždy slušně se chovajícím Polákům (a ne jen jim ), jsem i já osobně byl trochu ve střehu (přestože ve městě byl ohledně jakékoliv agresivity klid).
Norr 16. 8. 2007 16:03:06
Pokud bych byl místní (podnikavec), zřídím si na náměstí (třeba) pivní stan a občerstvení. Věru o klientelu by nebyla nouze. Přestože toto již v prostorách BA fungovalo, rádi jsme se přemístili za jídlem (a změnou prostředí) do "civilní" hospůdky.
Petr 16. 8. 2007 14:18:24
bankomat do Josefova - to je to správné téma. Návštěvníci koncertu vůbec nemohli pochopit jak je vůbec možné, že v Josefově není automat - když na náměstí je pošta a vedle ní policie.
k.k 15. 8. 2007 21:07:54
k.k je asi pěknej zamindrákovanej vůl......
starší >
strana 1 z 8


Tyto stránky navrhla a vyrobila firma Direct webstudio
OL